luni, 6 iulie 2009

Leapsa.


Leapsa imprumutata de la doamna profesoara.
1. Luatzi cartea cea mai la indemana, deschidetzi la pagina 18 si scrietzi aici cel de-al patrulea rand.
“Grivei nu se astampara.Latra mereu la caii care se sperie si azvarla cu picioarele.” Mihail Drumes,”Elevul Dima dintr-a saptea”
2. Fara sa verificatzi , cat e ora?
20:54
3. Verificatzi:
21:02
4.Cum suntetzi imbracat(a)?
Pijama de vara roz cu floricele.
5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitatzi?
La calculator.
6.Ce zgomot auzitzi in afara de cel al calculatorului?
Vocea mamei care ma cheama la masa.
7. Cand atzi ieshit ultima data si pentru ce?
Acum 1 ora si jumatate.Am fost in vizita la doamna profesoara de limba romana.
8. Ce atzi visat ieri noaptea?
Am mai multe vise.Probabil pe prietenii mei.
9. Cand atzi ras ultima data?
Probabil azi.Eu rad mereu
10.Ce avetzi pe peretzii incaperii unde suntetzi?
Doua goblenuri cu Maica Domnului facute de bunica mea.
11. Daca atzi deveni multimilionari peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-atzi cumpara?
Hmmm…haine,bijuterii lucruri simple care ma fac sa radiez de fericire…apoi poate o masina…si restul as cumpara cadouri familiei si prietenilor.
12.Care este ultimul film pe care l-atzi vazut?
Confessions of a shopaholic(l-am revazut)
13. Atzi vazut ceva neobisnuit astazi?
Nu cred.
14. Ce parere avetzi despre acest chestionar?
Imi place.E chiar interesant.
15. Spunetzi-ne ceva ce nu shtim inca.
Imi place sa zambesc mereu si….sa imi cumpar multe haine si bijuterii.
16. Care este prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba despre o fetitza?
Elena Ruxandra(ca pe cele mai bune prietene) sau Alma,Ariana,Coralia,Ayline…Depindee sunt multe nume foarte frumoase.
17. Si daca ar fi vorba de un baiat?
Cred ca Robert sau Laurentiu.
18. V-atzi gandit deja sa locuitzi in strainatate?
Nu cred.Sau depinde.
19. Ce atzi dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intratzi pe portzile Raiului?
Sa ma intalnesc cu toti dragi mie si sa pot sa ii vechez pe prietenii mei.
20. Daca atzi putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce atzi schimba?
Pai cred ca mizeria.Si mi-ar place ca oamenii sa fie mai buni.
21.Va place sa dansatzi?
Da.Dansul si muzica sunt viata mea.
22. George Bush?
:-??
23. Ce atzi vazut la tv. ultima data?
Meteo.
24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa primeasca aceasta leapsha?
Oricineee.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu