luni, 6 iulie 2009

Au trecut...


Mai sunt 2 saptamani fara o zi si fac 15 ani.Inca nu imi vine sa cred.Au trecut 11 ani de cand am fost prima oara la gradinita si eram atat de incantata ca o sa ma joc cu multi copiiAu trecut 8 ani de cand am inceput scoala si eram atat de fericita ca imi voi cunoaste colegii.Au trecut 4 ani de cand eram atat de curioasa de cum vor fi noii mei colegi-4 ani de cand mi-am cunoscut cele mai bune prietene-4 zile de cand am aflat in ce liceu am intrat.

Ce repede a trecut timpul! Au fost niste ani superbi.Plini de zambete, de ambitii,de reusite,de emotii ,de plansete, de regrete.Insa niste ani perfecti
Pe care nu ii voi uita niciodata...
Insa cand ma gandesc la cei care vor veni...Privesc optimista si increzatoare spre ei,pentru ca sunt sigura ca vor fii minunati....De abia astept:)

Filmuletul nostru de sfarsit de an...Va iubesc mult de tot...Si sper ca peste ani cand o sa ne mai intalnim sa ne aducem aminte de toate momentele petrecute impreuna.Nu o sa va uit niciodata...Si iar plang cand vad filmuletul aceasta si cand ma gandesc.Dar oricum...Vreau sa va multumesc tuturor pentru anii astia...Anii puri ai copilariei noastreee...


2 comentarii:

  1. Laura,
    Cand ceva frumos de termina,incepe altceva..mai frumos.
    Amintirile impreuna s-au imprimat pentru totdeauna in sufletele noastre;anii de generala nu-i vom uita cu una,cu doua.
    Cu toate ca numai suntem in acelasi grup,pe toti ne va lega o prietenie stransa,o prietenie plina de amintiri,cu bune,cu rele,cu certuri,cu impacari,si cu tot ce am intalnit in drumul parcurs timp de 4(sau 8 ani) impreuna.

    Sa stii,trebuie sa gandim pozitiv,nu ne vom uita,nu,chiar daca am vrea,nu ne-am putea uita.Si peste ani,ne vom aduce aminte cu drag de colegii nostrii nabadaiosi si de toate ce le-am trait impreuna.

    Si in plus,nu uita,cei la care tinem cel mai mult vor fii langa noi mereu. (si la figurat,si la propriu,pentru ca suntem in acelasi liceu)
    Si nu scapi tu de noi asa usor!

    Te pup !

    RăspundețiȘtergere